Το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Θεσπρωτίας προσφέρει υποστήριξη στις σχολικές μονάδες της περιοχής του με τις παρακάτω μεθόδους:

 

Μέσω helpdesk

Η προτεινόμενη μέθοδος είναι να ανοίγεται δελτίο στην υπηρεσία http://helpdesk.sch.gr. Έτσι γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των αιτημάτων και αρχειοθέτησή τους, ενώ μπορούν να διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες όταν δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

Συγκεκριμένα:

  • Επισκεφτείτε την σελίδα http://helpdesk.sch.gr. Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το ίδιο username/password που εισάγετε όταν θέλετε να πάρετε τα email του σχολείου. ΠΡΟΣΟΧΗ! OXI με τον λογαριασμό του myschool που δεν είναι ο σωστός γι’ αυτήν την υπηρεσία.
  • Στο πεδίο κειμένου «το αίτημά σας αφορά», επιλέξτε «ΤΠΕ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ». Συμπληρώστε και τα υπόλοιπα πεδία, βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι σωστό, και πατήστε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ».
  • Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα σας απαντάει μέσω του helpdesk, και θα σας έρχεται αυτόματα ειδοποίηση στο email του σχολείου.

 

Με email ή τηλεφωνικά

Δείτε τη σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.


Με απομακρυσμένη βοήθεια

Κοινή χρήση της οθόνης του υπολογιστή που έχει πρόβλημα με κάποιον τεχνικό.

 

Με επιτόπιες επισκέψεις

Εάν κάποιο πρόβλημα σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής απαιτεί επίσκεψη τεχνικού, θα πρέπει υποχρεωτικά να προγραμματιστεί η επίσκεψη μέσω του συστήματος http://helpdesk.sch.gr.